workouts

Stretch

Eerste deel gericht op meditatieve yoga gericht op het soepeler maken van de rug, bekken en heupen (yin). Het tweede deel (yang) is dynamischer, gericht op lichaamsuithouding, ademhaling en spierkracht.

strength

Billen Buik Benen! Er wordt gebruik gemaakt van resistance bands en je doet veel core oefeningen voor een sterke buik en rug en optimale booty oefeningen!

Stationstraining waarbij iedere minuut een andere oefening wordt uitgevoerd. Combinatie van kracht en conditie, zowel met eigen lichaamsgewicht als attributen.

In deze training ligt de focus op kracht en techniek. Optimale begeleiding zodat je weet hoe je een goede houding creëert, een perfecte squat uitvoert, rugpijn voorkomt en sterker wordt.

sweat

Workout & music zijn één! Voor een optimale beleving waarbij je tot wel 800 kcal in een uur verbrandt! Iedere 5 minuten een ander station: running, rowing, TRX en bodyweight. Iedere les een andere spiergroep focus: Upperbody & Core of Booty & Legs.

45 minuten fullbody workout met competitief element. AMRAP en EMOMS… just saying. Voltooi zoveel mogelijk rondjes van een bepaald aantal oefeningen en daag jezelf uit met running, rowing, TRX en bodyweight. Schrijf je score op het bord en check je voortgang. Winners only!

Dacht jij ook, he wat? Snappen we. We leggen het uit:

AMRAP: As many Rounds as Possible

EMOMS: Every Minute on the Minute

Techno, house, hardstyle of R&B? Check jouw favoriete muziek en ervaar deze intense workout! Een echte cardiokiller met heel veel intervallen waarbij je maximaal kunt gaan met running, rowing, TRX en bodyweight. Full body every day! Durf jij deze intense surprise workout aan?

The best of both! High intensity training met de loopband en alle krachtoefeningen zijn gefocust op billen, benen en core. Burn baby burn!

De sterren *** geven de intensiteit aan.